2017. november 3., péntek

Fairy karkötő a Jack Frost bogyóhoz

A karkötő úgy indult hogy Ab crystal rivolit teszek bele.Hosszabb keresgélés után rájöttem hogy ametiszt ab 2x 3 mm swarit nem találok így volt itthon sötétkékem azt akartam belefűzniDe az egész halott lett. :( Így esett hogy rendeltem ezt a gyönyörű rivolit ami a crystal heliotrope névre hallgat mert ez olyan mint a 4 mm swarim és még vettem  lila 3 mm swarit így aztán már van élet a kariban.Egy bánatom van most megmutatom aztán szétbontom mert a mintában nem volt jelölve hogy toho vagy  miyuki kásával kell fűzni én persze  miyukival csináltam és így nem fér el szépen a rivoli a az elem közepében.Előbb arra gondoltam lehet azért mert én szorosan fűzök de aztán Adri hívta fel a figyelmem hogy nem lehet hogy tohoval van????Jót röhögtem magamon mert én mindenkinek tudom adni a tanácsot hogy ha nem jó a minta mert nem passzol akkor lehet a kása a bűnös de persze mikor fűztem ez persze eszembe se jutott!
Minta:
Jack Frost bogyó : Vezsuzsi
Fairy karkötő: Pearly Bead Desing

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése