2017. június 27., kedd

La Plaza

Elkészült a La Plazam is.Rég nézegettem már ezt a mintát mert úgy gondolom nem árt hozzá ha jól tud az ember lánya rawozni.Talán most értem el ezt a szintet hogy átlássam.A színei érdekesen alakultak.Én egy türkisz bronz változatot szerettem volna ahogy az eredeti mintában van.Na persze most pont nem volt AB swari a boltban.D mindenképp meg akartam fűzni így újratervezés a színekkel.Találtam nagyon szép lila golyókat de nem volt a boltban olyan swari ami jól ment volna hozzá így a liláktól elbúcsúztam.Majd jött ez az olajzöld verzió.A kását mindenképp bronznak akartam és tanácstalan voltam amikor a lányok a segítségemre síettek.Persze egyből jött a javaslat rózsaszín.DE én nem akarok rózsaszínt így is túl sok ékszeremben előfordul ahhoz képest hogy rocker vagyok.De akármit próbáltunk hozzá csak a rózsaszínes árnyalatok voltak a legjobbak.Akkor került elő ez a Rose Peach swari.Én tiltakoztam de nem akarok rózsaszínt erre a lányok kórusban:De ez nem rózsaszín.......Végül is nagyon tetszik a színösszeállítás. Fotózni nagyon nehéz volt ez már a harmadik széria a két elsőt teljes mértékben törülnöm kellett és még ez sem az igazi állandóan becsillog.
Minta: Ellad2
Színkombóban segítséget nyújtó lányok: Héder Viktória,Soósné Andi,Garai Adrienn, Kripkóné Kata köszi lányok!

Újra nekifutottam fotózni és sikerült szebb képeket csinálnom így ezeket is feltöltöm :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése